Kuinka palautan tuotteen?
Voit tehdä palautuksen tai reklamaation helposti suoraan verkkokaupassamme. Kirjaudu sisään tästä syöttämällä tilausnumerosi ja sähköpostiosoitteesi.
Nähdäksesi kaikki tekemäsi tilaukset, kirjaudu sisään klikkaamalla ”Tili” -painiketta sivun yläreunassa. Jos et ole aiemmin kirjautunut sisään, valitse ”Unohditko salasanan?” ja saat uuden. Täällä voit itse valita, miten haluat palauttaa tai reklamoida tuotteen, joka ei toimi.
Palautus virheostoksen tai avoimen kaupan yhteydessä
Vaihtaaksesi tuotteen tai tehdäksesi avoimen kaupan palautuksen kirjaudu sisään sivuillemme. Sen jälkeen klikkaa "Palautus" ja sitten "Tee palautus/reklamaatio" ja seuraa ohjeita.
Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme niin autamme sinua palautuksen kanssa.
Hyvitysmaksu suoritetaan, kun palautus on hyväksytty. HUOM! Tuotteen tulee olla hyvässä kunnossa.
Palautus viallisesta tuotteesta (reklamaatio)
Reklamoidaksesi viallisen tuotteen kirjaudu sisään sivuillemme. Sen jälkeen klikkaa "Palautus" ja sitten "Tee palautus/reklamaatio" ja seuraa ohjeita.
Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme niin autamme sinua reklamaation tekemisessä.
Palautusnumeron saaminen ei tarkoita, että reklamaatio olisi hyväksytty. Hyväksynnän jälkeen ilmoitamme, miten sinun tulee lähettää tuote takaisin. Tämä siksi, ettei sinun tarvitse maksaa palautuskuluja. Tuotteen tulee olla perillä meillä 14 päivän sisällä tästä.
Hyväksytyn reklamaation jälkeen lähetämme sinulle uuden tuotteen ilman postikuluja. Jos hyvitys tehdään rahapalautuksena, se suoritetaan lomakkeessa antamallesi tilille tai sille maksukortille/pankkitilille, jota käytit maksamiseen.